Louise er optaget af formålsdrevet kommunikation. At skabe positive forandringer, der styrker bundlinjen. Hun arbejder med at identificere mulige styrkepositioner for brands, der kan kobles til aktuelle agendaer og skabe sammenhæng mellem marketing, kommunikation og forretning, på tværs af paid, owned, earned og shared medier.

Med mere end 20 års erfaring fra både kunde- og mediesiden er hun vant til at arbejde med KPI´er, indsigter, data og stakeholders for at skabe dokumenterbare resultater.

Louise C. Bjarnt

Seniorrådgiver

Louise er optaget af formålsdrevet kommunikation. At skabe positive forandringer, der styrker bundlinjen. Hun arbejder med at identificere mulige styrkepositioner for brands, der kan kobles til aktuelle agendaer og skabe sammenhæng mellem marketing, kommunikation og forretning, på tværs af paid, owned, earned og shared medier.

Med mere end 20 års erfaring fra både kunde- og mediesiden er hun vant til at arbejde med KPI´er, indsigter, data og stakeholders for at skabe dokumenterbare resultater.

louise@fday.dk
+45 5374 0875